donderdag 15 november 2007

Ik las op de blog van robin ( mijn aardige klasgenoot haha), en stukje en vroeg aan ons hoe wij er over denken.Daar wou ik graag op reageren

hij had een stukje, dat hij het moeilijk vond in het begin om met kritiek/feedback om te gaan en dat hij het vaak verkeerd opving en snel in de verdediging ging,
hij vroeg aan ons of wij dat ook wel is hadden meegemaakt, of hoe wij dat oplossen!

Ik heb dat inderdaad ook wel gehad, Ik kon wel tegen feedback maar was het er niet altijd mee eens, en dat zij ik in het begin ook wel van, ik vind dat dat niet zo is, en kon ik heel koppig overkomen terwijl dat niet zo was, en dat is mij ook verteld.
Ik heb ervan geleerd dat het niet persoonlijk is, want in het begin nam ik het wel persoonlijk!,Ik ben erachter dat het goed bedoeld is om meer te leren, en om de dingen goed te doen!.
Ik heb er af en toe nog wel moeite mee als ik zelf vind dat het niet zo is,Maar ik reageer er al anders op, en probeer er wat mee te doen.
En dat gaat wel steeds beter, dus ik blijf er aan werken!

Geen opmerkingen: