donderdag 15 november 2007

Hoe denk ik over een peuterspeelzaal

Hoe denk ik nu over een peuterspeelzaal.

Ik zou heel graag keer in een peuterspeelzaal stage lopen want heb al op een kinderdagverblijf en bso stage gelopen.
Ik denk eigenlijk dat een peuterspeelzaal erg lijkt op een peuterspeelzaal je zult ongeveer dezelfde activiteiten hebben als op een kinderdagverblijf.
je hebt alleen niet de echt hele kleine kinderen, die komen niet op een peuterspeelzaal.
Dus ik denk dat het meer gericht is op omgang met kinderen, Ik denk dat het eten gezamelijk zou gaan, mewer samen knutselen en dat soort dingen.
Ik heb verder geen idee hoe de dagindeling eruit ziet, of het 2 verschillende groepen zijn of kinderen er ook een hele dag kunnen komen.
Ik zie er wel naar uit om ook daar stage te gaan lopen dat ik alle 3 de mogelijkheden heb gehad,En ik kan kiezen wat ik het leukst vond om in te gaan werken.
Maar het kan ook heel moeilijk worden want Bso en Kdv zijn mij heel goed bevallen.

Misschien dat iemand daar meer uitleg over kan geven, hoe dat ongeveer op een peuterspeelzaal werkt.?

Geen opmerkingen: