donderdag 4 oktober 2007

Over Bso

Wij hadden een gastles over de bso, hoe denk ik nu over de bso,
Ik heb hetzelfde idee over de bso dan voor de gastles.
Ik had al 2 stages gehad op kinderdagverblijven en ook dat ik er smiddags de bso mocht doen!.
De vrouw die de gastles verzorgde vertelde allemaal dingen over de bso en hoe er over gedacht word.
dat kwam mij heel bekend voor, De dingen die zij vertelde kwamen allemaal heel bekend voor, het is per kind verschillend, de 1 gaat liever zijn eigen gang want heeft ook al hele dag op school gezeten, de ander heeft veel aandacht nodig!.
De leuke dingen van de bso zijn gewoon echt de contacten met de kinderen, ze reageren vaak heel leuk, en als jongen ben je daar toch vaak uitzonderings positie,Want je bent 1 van de weinige mannen die er werken.
De jongens willen graag voetballen.sommigen gewoon lekker rustig zitten of hutten bouwen. Er is zoveel variatie dat het gewoon leuk is.

Na de gastles ben ik niet anders over de bso gaan denken wat de verhalen die ze vertelde wist ik al.
het kwam me allemaal heel bekend voor, En heb geen nieuwe dingen gehoord!.

Dit is hoe ik nu over de bso denk!

1 opmerking:

A van de Ven zei

Hallo Steven,
Je weblog begint een goede vorm te krijgen. Ik mis nog je foto's van de herfsttafel.
Succes!
Groetjes Anke